måndag 7 maj 2012

ShowKidz

Dra mig baklänges, det fungerade med denna app. Iaf just nu, det brukar inte fungera i all evighet. Såg även att jag har den andra bloggen kvar. Undrar just varför det vart så?! Never mind!
Ja idag var det säsongsavslutningen på ShowKidz. Hon var helt fantastiskt duktig! Det syns att hon verkligen tycker om det. Stå på scen och vara i centrum, kan det bli bättre ;)
Mamma och "Mommo" var med och kikade på det hela. Kul att även dom får se.
Nikita tyckte nog mest det lät för mycket men var ändå nyfikna på dom små smurfarna på scen. Lagom till det var slut hade hon somnat?! Hon blir ju så glad när man väcker henne ;)
Hon är så snäll min lilla prinsessa! Ååå så söt med :D fast det tycker ju alla om sina barn ;) för barn är ju de *lägger handen på munnen* nä de avstår vi från att säga. Vi väljer själv vad som är viktigt i livet. Tänk vad man kan få ångra vissa saker sen. Undrar vem som påverkas mest? Tragiskt!
Det finns andra...som faktiskt bryr sig oavsett! Nä blir bara så irriterad.

På tisdag blir hjärtat 3 månader. Visst har det gått fort?! Vad har man gjort under denna tid? Ammat, bytt blöja och beskådat denna vackra individ. Njuter till fullo av tiden tillsammans. Dock borde jag påbörja planering av jobbet. Se hur det ev kan bli möjligt att börja lite sakta. För även om det finns barn i bilden så är jobbet viktigt :)
Men det går inte att bestämma helt eftersom jag vet inte hur länge vi planerar amma, och det ska hon få göra nästan så länge hon vill. Om det fungerar vill säga. Har väl lagt en någorlunda övre gräns... Men vem vet, även den är ju inte skriven i sten.
Nä om man ska inta sovposition och invänta foderleverans. Helt ofattbart....wieee!
Mitt pepptalk stämmer in fint på mig.
Jag Vill, jag Kan, jag Ska! :D
På återseende!
//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar