torsdag 24 maj 2012

Getingar och andra randiga monster...!

Började dagen vid 07:30 av att valpen surrade. Så det blev inte så tidig morgon iaf :) idag slocknade hon senare än vanligt, vid 20 tiden. Ja iaf, tog en promenad i det underbara sommarvädret och efter en del trilskande slocknade hon i vagnen sen sov hon över 1 1/2 timme?! Vilket då gav mig lite tid i solen :P
Påbörjade grävning idag, handlat lite mer jord samt att "vindskyddet" nu är sytt. Plus "rensat" ogräs. Vet inte om ja nämnde igår men den nya häcken är beställd samt mitt "träd". Håller tummar att den fungerar i vår zon, för bättre hyllning till min Irma kan man väl inte ge?! Den behöver tydligen extra kärlek på våren, men det ska jag nog kunna ge!
Imorgon ska det handlas lite käk och vem vet, har man tur kanske det även blir en lampa. :D
Åh kom precis på att vi måste föra över pengar imon till LP! Måtte jag komma ihåg det!!! *skriver upp...*
Undrar om man ska ta ett fotbad ! Ja, det är jag värd!

Later!

//JP

1 kommentar: