söndag 20 maj 2012

Gäsp

Ja fy fan vilken natt! Snuttis somnade vid 19 igår och jag fick springa upp två ggr innan vi också gjorde kväller. Sen hann man precis somna till för att vakna av en liten människa ville ha lite mat och närhet. Sen började det hela... Hennes små ben har rört sig mer inatt än vad mina har gjort på flera veckor. Ja, det kändes så iaf. Samtidigt som hon kämpar om att vända sig till mage, vilket jag försvårade genom att ligga där. Känner mig inte så sugen på "sova mage"-läge än men snart är det väl oundvikligt. Hur länge ska man måsta vara lite nojig över det?
Nåja när klockan slog 03:24 kände jag att mitt humör var allt annat än gosigt men ändå någonstans vart det bättre när man tittade på henne :) stundvis har iaf Nikita lyckats sova sova men en annan kan inte skryta om sin egen sömn. Sen måste man dammsuga och svabba lite golv och duscha samt göra oss hyfsade. Idag kommer det gäster och med lite tur även paket :P
Å till råga på allt så jobbar maken så man har desto mer att stå i själv. Vet inte alls när alla kommer. Har bara sagt em och efter 14:00...
Hoppas på lite sömn inatt iaf, skulle gissa på tidig kväller :D

Dags att ta fart med dagens bestyr...

//JP

Bild: Igår firade man med alkoholfritt vin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar