lördag 26 maj 2012

Försvar av glädje...

Idag har vi en liten mindre glad valp hemma. Inga ledsna miner bara allmänt knorrande. Det mesta är fel...
Mattias och hans bror gräver för fullt där ute. Tur att A kommer för att hjälpa till.
Ramlade in på en känsligt ämne innan med. Förstår att A tar de andras parti men för oss finns inga ursäkter. Inga som helst!!! Vi alla gör ständiga val, val vi tvingas stå till svars för resten av livet. Tid som gått går ej att köpa tillbaka. Själv skulle jag åka till världens ände för samtliga i min familj, även om vi inte kommer från samma blod!
Ja, när det kommer till familjen slåss jag med näbbar och klor...samt att jag har svårt att vara tyst när man beter sig som man gör/gjorde.

Nu ska jag byta blöja och agera bitring så får vi se om valpen blir gladare. Mat har hon fått se det är nog inte problemet...

//JP

"-Run Forrest...RUN!!!". *lol*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar