måndag 14 maj 2012

Ren & fin

Ja idag har jag äntligen fått badat :)
Första gången på cirka tre månader! Nikita har oxå fått bada idag, fast i baljan. Med blandade känslor. Hon började visa tecken på trötthet men jag tyckte ändå att hon skulle få bli lite blöt.
Ja igår försökte man göra om bloggen. Hittade en mall som jag gillade men höll på att få ett psyk-bryt innan det var klart. Så nu vart det en minimal ändring på den som är, i väntan på att ta mig tiden att fräscha till den. Måste nog sitta vid den stora burken så jag har lite bilder att jobba med.

Kikade runt på lite andra bloggar...inser att min blogg måste vara ordentligt tråkig!
Kanske jag oxå ska köra en "dagens outfit" :P har iaf gått ifrån mjukisbyxorna och intagit shorts :D
Därav att solen gömt sig!

Nä planera lite kvällsmat.

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar