torsdag 3 maj 2012

Crazy

Blir galen på detta krux innan man lyckas loggs in på skiten. Inte undra på att man knappt skriver?! Jaha...i all frustration så höll jag nästan på att komma av mig. Får en del utlägg om att man är fräsch och att det är ofattbart att man "precis" fört barn. Jag ser detta som mycket snälla och positiva omdömen, trots att man hade varit överlycklig om man fått behålla de underbara gravidkilona. Meeen även jag har nått min överman...ödet?! Eller går även det att kontrollera? Hur som, min mamma påpekade förr att det var graviditeten som fick henne att lägga ut omkretsen en aning...samt att hon va tvunget klippa sitt långa hår?! Kan man skylla vikten på graviditeten eller känns det bara bättre att säga så? Översatt i mins öron :"jag vart tjock efter att jag fick dig och var dessutom tvunget klippa mitt vackra hår" Man styr väl ändå sitt eget intag och sin egen aktivering? Sen förstår jag absolut att få är som jag. Som dansade på tå igenom det hela och klarade mig från både bristningar och utdragna värkar. Någonstans i min eländiga kropp så är jag som gjord för detta. Åtminstone var jag som gjord för att få min älskade Nikita! Alla graviditeter är ju olika. Vem vet, bestämmer vi oss för fler kids så kanske man inte dansar i samma takt som sist...eller så går det ännu bättre?! Helt ofattbart! Man ligger och tittar på denna underbara skapelse och förundras...hur fick hon plats...hon är MIN avkomma...ingen kan ta henne ifrån mig. Mina gener sprids vidare :P vilket alla kanske intr hoppar jämmfota över. Tänk om jag kunde få det att fungera med en smidig app till bloggen...då kanske man hade skapat en Nikita-sida där man kan ta del i hennes utveckling och kanske även någon bild...givetvis låser jag den för allmänheten. Äsch vem försöker jag lura?! När skulle jag ha tid för det??? Går ett tag sen är det Old news... Nä! Här blir inga barn gjorda ;) Dags för kväller, har en aning om att hon inte lär sova till halv tio imorgon igen. Då hon somnade lite tidigare än de sista veckorna. Ha det gott allesammans...imon väntar man på tidningsinbehåll för att se om ja kan släppa min story eller om de tog den oxå. Night night everyone! //JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar