fredag 5 oktober 2012

Trött på ögat...

Egentligen borde jag gå och lägga mig nu. Men samtidigt vill man njuta lite av sin egna tid. Den tid när alla barn sover och man kan bara vara. Natten har varit...lång. Från två har jag i stort sett varit vaken. Några minuter lyckades jag med i em. Jag skulle tro att det är hennes tänder som spökar. Samtidigt är det kanske inte så konstigt om det är värk i kroppen. Ibland önskar man att hon kunde tala om. Sen har man verkligen inte samma tålamod när man är så förbannat trött. Man håller igång lite extra för att inte somna ståendes med en bebis på höften :)
Imorgon är det tjejlördag så jag hoppas Nikita ger mig mer sömn i natt. Måste nog kika vilket väder som är planerat om jag skulle lura ut dom på promenad?!

Nä, hörrni! Nu ger jag upp för idag.

Sköt om er!

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar