onsdag 17 oktober 2012

Mitt eget Jag.

Jag förstår om folk har svårt att få grepp om mig. Att inte veta hur de ska bete sig för att komma mig närmast.
Jag håller hårt vid min skyddsmur och släpper inte in vem som hur som.
Man håller huvudet högt och iakttar på avstånd. Rädd för att skadas om tilliten ges, skygg för andras burdusa generositet.
Samtidigt tror jag att dom som lyckas fånga mitt intresse får något i utbyte. Ja, visst är människor spännande!
Dock är jag alldeles för ärlig för att beblanda mig med falskhet och ser inte hur det ska gynna min framtid.

I övrigt var det babysim idag. Hon var otroligt duktig! Jag & Moa var verkligen i tid :D (Nikita med givetvis)

Fastnade i efterlyst så mitt bloggande kom helt av sig.
Tackar för mig och fortsätter spana på efterlyst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar