tisdag 9 oktober 2012

Mysigt med valpen!

Denna dag började tidigare än vanligt, tur att maken gav mig en timme extra! Det tackar vi stort för!!!
Första sovstunden tog hon i min famn, och jo lite lagom mysigt trots att det inte är vad axlar och huvudvärk helst önskar sig.
Ja, vi hoppas att denna period inte bestämmer sig för att stanna alltför lång tid, men jag börjar ändå ställa in mig mentalt.
Jag fungerar dock så. Vill oftast skippa överraskningar men ibland kan det vara trevligt också :)
Mot kvällen fick jag henne att ta flaskan...bitandes men alla sätt är tillåtna... Vi hade det riktigt gosigt i soffan! Den mysstunden gör att man fick lite extra ork inför ett ev nattpass.
Imorgon är det dags att ta sig vatten över huvudet igen. Kanske hon är nästa Stephanie Rice :P
Kanske ska ta en promenad i Hofors imorgon men det blir väl regn...

Nu är det Big Bang!

Hörs da!

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar