måndag 1 oktober 2012

Tiden skenar...!

Förstår inte hur det är möjligt att tiden rusar så fruktansvärt?! Blir man några timmar fattigare per dag som mamma? Måste bestämt vara så, för det kan inte bero på allt man trots bebis ska hinna med. :)
Nikita ålar omkring och man kan inte vända ryggen många minuter. Det är nog många intryck och skeden nu. Vilket i sin tur tenderar att lysa igenom stundvis. Sen vet jag inte om det är fler gaddar på G. Dock inget jag lyckats se än men man för ju inte rota så långe.
Idag var det utvecklingssamtal för Moa. Spännande att få se och höra hur de går i skolan. Hon sköter sig utmärkt men det visste vi ju redan :) dom har ett fint klassrum trots att det inte är mitt gamla ;)
I helgen fick vi främmande från min käre ambulansvän. Är så glad att han hittat sin drömkvinna! Håller tummar och tår att det går vägen med allt!!!
Imorgon är det dags för dans och då passar jag på att träffa faster :D
Mer? Träffade min pappa i fredags då han kom förbi en sväng med lite grindar :) Mamma och jag åkte till Valbo och shoppade lite till Nikita i lördags. Men så mycket folk det var!
Nu är det dags att mysa lite i soffan innan det blir kväller.

Sköt om er så hörs vi!

//JP

Höll nästan på att glömma...

GRATTIS QUATTRO PÅ 2ÅRS DAGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar