lördag 27 oktober 2012

Snor & puss!

Här har snorkråkorna flyttat in. Främst i min dotters lilla näsa. Vi hoppas att de flyttar snart så hon slipper bli snyten hela tiden. Det är verkligen ingen hit!
I veckan var vi till Ullared och det gick verkligen över förväntan. Undrar vad vi har för sin på våra kunskaper som föräldrar egentligen. Hon var hur snäll som helst! Men oj vad pengarna flyger fort. Får nog inte dröja så länge till nästa resa ner...
Vi har även haft finfrämmande från Karlstad i några dagar. LP och mitt fadderbarn Noah var här. Tror dock Noah är lite skeptisk till Nikita och hennes framfart. :) det gäller att hålla hårt i sakerna när Nikita kommer.

Till veckan är det uppehåll på samtliga aktiviteter men ist är det föräldraträff. Tror ändå vi ska försöka ta oss till badhuset någon dag så Moa får simma och Nikita plaska. Kanske maken vill simma lite oxå, med Moa alltså. I stora bassängen vet jag inte om man skulle komma i. Kallt! En annan är ju van med rehabs temperaturer.

Undrar hur länge valpen tänkt sova...vi ligger just nu i soffan och myser. Eller ja, hon sover och jag myser :)
Stackars liten är lite besvärlig i magen oxå. Fler tänder? Återstår att se.

Nä, ska nog blunda lite jag oxå.

Ha de gott!

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar