måndag 4 juni 2012

Rensa i röran...

Fick fnatt idag och rensade ut lite prylar. Tydligen större åtgång än jag trodde. Imorgon kommer de ännu en för att hämta lite prylar. Kanoners!
Ska gå igenom källaren sen med för att rensa ut lite. Man spar ju på allt...kan vara bra att ha. Jo absolut men frågan är...när jag behöver denna pryl om 5-15 år...vill jag då ha just denna?! Finns ju dom som behöver just denna pryl nu! Jo förlust går man alltid med. Men hur mycket får man när den står och samlar damm?! Bara att bita ihop! Väck med skiten!
Ja annars är samtliga häckplantor satta och det kommer bli kanoners. När Mattias trodde han skulle få vila armarna så drog nästa projekt igång! Riva mur och påbörja del ett i bygget.
Gruset kom idag så nu finns det inga direkta ursäkter antar jag :) tänk vilken tur jag har som hittade denna fantastiska karl! På riktigt alltså. Han är helt fantastiskt duktig på att jobba och fixa som vi vill ha det. Då menar jag inte vi som i jag utan vi som i VI!
Nu ska jag försöka smyga ut från en sovande Nikita och gå ner och hjälpa till i källaren.

Ha de!

//JP

P.s! På onsdag är det våran bröllopsdag...undrar om han ska få slippa slita då? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar