tisdag 12 juni 2012

Programtablå och aktivering...

Nämnde innan att mitt morgonhumör är mer eller mindre på topp. Dock om man blir väckt av "tv'n funkar inte...?!" då känner man hur humöret svallar och tanken att göra annat än glo på burken når mitt kontor... när pratet även gör att valpen börjar vakna till så känner man hur trött man faktiskt är.
Jag var betydligt piggare dom första månaderna, nu börjar det kännas att man är vaken x antal ggr på natten och ska sedan hålla igång hela dagen med div saker. Både aktivering av valpen men oxå försöka underhålla huset. Det låter verkligen inte så tungt...? Men det är det. Om man på detta lägger till konstant värk och det starkaste man får ta är alvedon?! Samt den förbannade huvudvärken...
Vilket gnäll då! Ja, ibland måste man får gnälla lite eftersom man trots allt ler och kör på :)
Ikväll blir det avslutning, måste nog försöka vila lite innan vid något tillfälle. Ska bara först...

Nu får det räcka med klagande!

Hörs da'

//JP

1 kommentar:

  1. Klart du får klaga vännen. Det har vi alla rätt till ibland. Jag tycker du fixar det galant med tanke på värken du lever med. Fan jag klagar väl i massor jag, så utöver värk så måste du stå ut med mig oxå;). Se till och inte ha alla dessa måsten,, allt ordnar sig ändå, förr el senare. Du måste vara rädd om dig, jag har bara en Jenny! En stor kram till dig älskade vän. Mvh LP

    SvaraRadera