fredag 22 juni 2012

Midsommar och plockmat

Min andra midsommar som hålls helt utan alkohol. Förra året hade man precis (21:a) fått veta att familjen skulle bli större. Tänk så fort tiden går! Snart blir Nikita fem månader.
Ja våran midsommar blir lugn. Moa kommer mot kvällen och då blir det grillat. Annars är det att måla lite fönster och plocka & städa. Tvättar för fulla muggar. Gäller att passa på när man kan hänga ut tvätten :)
Nä fortsätta göra lite nytta!

//JP

P.S! Madde, nålen skrämde mig oxå. Innan man står där med värkar. Där och då kändes det som att nålen var en fis i rymden ;) ta den hjälp du känner och var beredd på att det kanske inte blir som planerat.
Inser att mina ord "att föda barn är inte så svårt" kanske kommer surt. Men min förlossning med Nikita var inte så tuff som jag förväntat. Sen kan det vara annat om man får en till, det är ju svårt att säga nu :D
D.S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar