torsdag 14 juni 2012

Nacke och andra kotor...

Denna förbannade huvudvärk! Jag håller på att gå åt...! Nacken nämner vi inte ens. Blä!!! Måste nog ringa fru Dr för att se om det finns något att få...
Idag har man annars spenderat tur & retur Falun x2... Det hela slutade med att man vart "fattig"... ;) kul med bilar, dock fick ju valpen lite bilträning. Pärlan lyckades smita till en kompis ist.
Ja BVC var det idag oxå. Å nog växer hon även om hon inte är en fet bebis. I mina ögon...PERFEKT! :D man blir bara så...åhhhh!!!! Nä vi släpper det! Behöver nog surra med lite erfarna mammor! :D
Nu ska jag lägga mig på min shaktimatta och se om jag kan lugna min smärta lite...

//JP

2 kommentarer:

  1. Klart hon växer perfekt, är ju en perfekt tjej:). Ja prata med erfarna mammor du, får du lite vettigare svar än från mig:). Hoppas skallen och nacken ordnar till sig om du får nåt bra tips från dr. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lät som att du inte dög. Men självklart gör du det! Pratade med Jenny igår och känner mig lugn igen. Vi kan vara lugn LP!

      Radera