lördag 16 juni 2012

Pyjamas & Aqua

Efter flera dagar med flängande har jag idag inte ens stoppat ut näsan utanför dörren. Lagom till jag skulle laga kvällsmat bytte jag från morgonrock till mysbyxor :) släppte loss lite till Aqua. Det var ett tag sen man hörde dom... Försökte ge mig på ett bad idag men det tyckte inte valpen. Hon kände mest för att jävlas med pappa och jag hade lite svårt att koppla av om man så säger. Gör ett nytt försök imon när hon somnat ist :)
Kikade på Forrest Gump idag. Den är faktiskt riktigt bra! Vilket liv..och han spelar det super.
Idag är det 30 års firande i Karlstad...hade gärna varit där men vårt schema tillät inte det. Men vi ses ju snart!!! Hoppas ni har fantastiskt skoj!!!
Dags att vila armarna lite. Ont i både knän och armbågar. Blä!

Ha de!

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar