söndag 26 augusti 2012

Vilken cirkus..

Veckan har rullat på fortare än vanligt tror jag bestämt. Redan söndag?!
I fredags hade vi en mysig släktmiddag, eller delar av släkten rättare sagt! God mat och trevligt sällskap iaf :D även om det tenderar till att bli stimmigt när man blir så många så tycker jag om den gemenskap som uppstår. Ja det var en trevlig kväll!
Idag har jag och Moa vart på cirkus medan Mattias och Nikita var ute på promenad. Nikita är nog lite för liten än för cirkus och alla höga ljud dom ändå låter.
Hoppas på uppehåll imorgon så man kan ut och gå lite på fm sedan får vi Japan-främmande på em.
Ikväll blir det nog lite tidigare kväller för min del, för oj vad man var sliten imorse.
Just ja...jag som har så lite att göra med att amma, byta blöjor, gosa och hålla rent & snyggt i huset, har tagit mig an att riva lite i tvättstugan och måla om lite sen. Ska även riva lite i bastun... Man vill ju inte ha någon lugn stund. Synd att man är för trött nu bara annars hade man kunnat gjort ett ryck. Hoppas på att få en liten stund där imorgon....? ;)

Nä nu ska jag surfa lite innan jan stänger för idag.

Ha de!

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar