måndag 20 augusti 2012

År av minnen

Jag borde inte bry mig. En tid var vi nära vänner nu har vi inte tid för varandra. Vad som skedde... Ja, vi valde helt enkelt olika prioriteringar.
Jag tycker det är synd om vi ska gå ifrån nära vänner/familj till ytligt bekanta... Men jag vet inte om jag tänker lägga energin på något som bara faller ur handen. Vi låter tiden utvisa...under kan ju ske. Men nog är jag lite besviken på situationen...

En annan vän som jag tappade för några år är min LP! Vi fann varandra och nu är hon en av dom bästa i mitt liv. I veckan som var fick jag mysa med mitt fadderbarn! Charmknutten!

Nu ska jag inte tröka mer utan kanske få något vettigt gjort... Ikväll börjar Moa skolan. Åter till det vardagliga :) gubben min har redan börjat jobba... Själv blir jag hemma ett tag till :D

//JP

Bild: jag har fått klartecken att publicera denna bild. Jag ber er alla att fråga INNAN ni lägger upp bilder på andras barn. En ryggtavla är säkerligen inga bekymmer, men ett ansikte bör handskas med försiktighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar