söndag 5 augusti 2012

Ferrari en bock på listan.

Ni vet den där listan med "saker att göra innan jag dör" idag kom jag ett steg närmare evigheten.
Jag är inte bara gift och har barn. Jag bor i ett paradis och har ett jobb. Men som om detta inte vore nog. JAG HAR ÅKT FERRARI!!! Fy helvete va fränt! Både jag och min man guppar nog omkring på små moln. Nikita fick oxå sitta i bilen, fast då stod den still. Vi har åkt i en bil som det bara finns 40 st i hela världen! Förstår ni?! Ferrari! Känn på den :)

I övrigt gjorde jag och Nikita besök hos min faster för att sedan hem och få främmande av min mamma. Pappa min var oxå förbi en sväng innan och inatt kommer svärmor med Moa. Hela skaran på kort tid :) Nikita hinner dock inte träffa farmor denna gång eftersom hon sover men ändå.

Snart blir hon 6 månader?! Jösses! Satte upp grinden idag så hon inte lyckas med någonting. Som hon utvecklas så vill man gärna ligga steget före.

Nä nu återgår jag till att kika på Solsidan, sen får det nog bli att fortsätta läsa lite.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar