tisdag 14 augusti 2012

Berömmelsens skede

Idag fick vi främmande från Dalarna. Kul med lite fler bebisar :)
Nikita nådde samma matchvikt men med några cm till godo och utveckling såg man ändå skillnad :)
Det är intressant att träffa människor man lärt känna på senare år. Vi har nog inte alls samma historia men flätas ändå samman i många tankar. En enkel människa som är otroligt duktig på att ge komplimanger. Kommer på mig såhär i efterhand hur dålig jag är op det och hur kass jag är på att bemöta smicker. Men så fantastiskt kul att höra! Det värmer verkligen!!! Hon såg mig i Nikitas vackra prinsess-ansikte.
Ja det var en trevlig em med samtal om saker man sällan pratar om. Tack Mikaela!

Har precis kommit in från en mindre promenad. Nikita nöjde sig med 30 min sömn... Så ca 1h & 15 min har vi samlat ihop idag. Hon kanske är inne i en utvecklingsfas(grå zon). Vi får se vart de landar. Hoppas dock att natten blir mer stilla än natten som var.

Tanke som slog mig på promenaden var att det är väldigt många som ännu har julstjärnor kvar i sina fönster?! Samt adventsljusstakar... Varför?

Nu ska det serveras lite gröt!

Imorgon kommer "min" Noah med familj. Alla är lika efterlängtade!!! :D

//JP

1 kommentar:

  1. Låter som en underbar eftermiddag. Härligt med sådana vänner, du förtjänar bra vänner och en massa komplimanger:). Ta åt dig av det M sa idag:). Längtar efter er alla, ses imorgon. Kramar.

    SvaraRadera