måndag 6 augusti 2012

Kombo?

Ibland knackar frustrationen på axeln. Visst kan ens gropar göra sig påmind trots lyckan av bebisgos.
Extra kännbart är det dom dagar när värken är extra märkbar och tiden tycks ticka alles för fort.
Missförstå mig rätt! Jag njuter verkligen att få vara med min dotter och offrar gärna min tid till henne, men när man trampar snett i gropen kanske man bara hade behövt en 30 min i vattnet för att koppla av. Men att tillåta sig själv?! Att bjuda in och be om en hand är svårt. Som sagt, värken är nog vad som får bägaren på min 24 timmars jour att rinna över. Sen är det nog ännu en omställning. Jag hinner inte lika mycket som innan och framförallt orkar jag inte lika mycket. Man ska vila och ta det lugnt under graviditeten men när bebisen är kommen har man ständig jour och ska ändå hinna allt?! Jag är verkligen imponerad av dom som har flera småbarn samtidigt. Men allt tar sin tid att lära och tillslut får man sin examen :) ikväll blir det nog lite spikmatta efter att Nikita somnat. Hon har sovit lite knasiga tider idag så jag är rätt övertygad att natten blir ungefär desamma. Får se hur pigg man är imorgon för att få in lite ny info på jobbet. Ekonomi får ha överseende med mig :D

Hämtade bilderna på Nikita idag. Ska nog låna studion på jobbet och ta lite egna bilder ;)

Nä nytt försök med lite gröt!

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar