onsdag 29 augusti 2012

John Blund

Idag spenderade jag och Nikita några timmar i Spjutbo. Tänk vilken tid det ska ta innan man tar sig i kragen och träffas :D Vi får försöka inte dröja lika länge till nästa gång ;)
Här om dagen var gubben min ut och åkte lite atv. Måste säga att nog längtar man ut i skogen. Skulle kunna åka ut i skogen för att bara sitta på en sten och ta in allt. Missförstå mig rätt! Jag tämligen älskar att spendera tid med Nikita. Hon är en helt fantastisk tjej som verkligen får mig att må fantastiskt bra! Stundvis kommer det smygandes frustration av att "hindras" av aktiviteter och "ensamtid" men i samma stund möts man av ett glittrande och värmande leende och dessa fantastiska ögon....och plötsligt finns det ingen plats i hela världen man hellre skulle vilja befinna sig på.
Men jo, visst behöver man egentid utan stress/press. Det finns mycket min hjärna bearbetar och även mitt hjärta. Kan nog inte få ner i ord hur och vad jag tänker för att verkligen bli förstådd. Så det kanske är lika bra att lägga ner det :D

Nu väntar snart sängen så man borde väl göra sig redo...trött redan och har på känn att natten kan bli...mindre sövande.

Så tills nästa gång...

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar