måndag 5 november 2012

Smärta och välgång.

Har jobbat undan allt idag så nu är jag åter ledig. Nikita sover sedan några timmar tillbaka och jag misstänker att hon snart kommer att vilja gosa med sin mamma.
Idag var vi på föräldraträff. Dom hade slagit samman två grupper så det var fullt med små barn där och en och annan vuxen med för den delen. Ska ärligt erkännas att jag knappt vet vad dom surrade om då de flesta barn inte redigt vill sitta tyst och stilla och observera. Men det var om basiller och vad man kan göra. Lämpligt eftersom Nikita är snorig. Men nu är hon snart återställd.
Min tumme börjar bli bättre även den. Har svårt att ta i och att belasta den med lite tyngd men det gör inte lika ont att röra på den. För er som missat....jag har ramlat. Tur i oturen var att Nikita satt kvar sovandes i bilen med pappa! Hade jag haft henne i famnen hade man offrat sig så det skulle inte vart oväntat med en bruten arm. På mig alltså.
Nu gick det bra ändå. Lite smärta får man stå pall för :D

Nu ska jag se om jag hittar något ätbart innan det är dags för kväller.

Lägger med en bild på Nikita. Bebisen med byxorna full med myror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar