söndag 18 november 2012

Perioder i livet formar ens framtågande.

Känner mig en smula labil, för att inte vara för framfusig. Tror jag nog skulle kunna lägga pusslet om jag gav mig själv tiden och modet. Väljer dock ändå att fortsätta treva och hoppas på det bästa. Inväntar dom så att säga...

Inser att taggarna skjuter ut fortare än jag vill och jag ber om ursäkt om jag attackerar med min ärlighet.

Nog om det!
Idag hade vi mamma & L på besök.
Nikita charmar dom för fulla muggar. Nu gör hon det med de flesta iof.
Idag sov hon lite andra tider under dagen så vi får väl se när hon tänker vakna imorgon. Eftersom dagens sömn resulterade i senare läggtid. Hoppas bara min kropp får vila lite. För utan att jämra sig för mycket så känns det på i kroppen.

Ska nog ta med maken upp nu. Vi har skaffat oss tidigare sovtider :)

Ha de gott allesammans!

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar