lördag 10 november 2012

Även denna dag...

Så har även denna dag nått sitt mål. Tror Nikitas snoriga näsa har påbörjat en vistelse hos mig. Nja, kanske inte själva näsan. Känner mig fryssen men skulle mer misstänka det beror på trötthet.
Idag somnade hon kring 21:30?! Tiden mellan 20:00-21:00 var minst sagt intensiv. Som hon plöjde! Tyvärr gjorde inte detta rus henne mer sugen för att dejta John Blund, utan vaknade med ett skrik ca timmen senare. Lite nynnande och kramande så slocknade hon igen. Återstår att se för hur länge...

Idag har jag iaf hunnit dammsuga och svabba medan Nikita härjade med pappa sin. Får se om tiden finns för lite mera sysslor imorgon.

Nu ska jag skynda mig att sova några minuter för oavsett vad jag önskar och vill, tror jag natten bjuder på gråt och mat. Tack gode Gud att jag ammar!

C ya!

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar