onsdag 2 februari 2011

Skila världar

Pratade nyss med en kompis från förr. Det är fascinerande att höra hur olika våra liv är. Även om det inte skiljer sig i massor så är vi ändå ganska långt ifrån varandra. Min sjukdom har fört mig längre fram i livet och fått mig att se saker med andra ögon. Självklart påverkas man även av den ort man lever på och vart man levt. Helt klart kul att analysera lite... Säger absolut inte att någon av oss har misslyckats på något sätt! Snarare att vi både nått fram till lyckan i livet men på olika sätt. Ska nog släppa detta ämne nu tror jag.

Känner mig bättre i förkylningen, även om man inte är på toppen direkt. Ska försöka klara jobbet imorgon iaf, tycker inte om att ligga golvad hemma.

I helgen ska det iaf finnas krafter till att ta sig ut i skogen på en promenad. Se om vi kan lyckas skåda några djur. Tror att gamlingen får stanna hemma, hon är inte lika pigg på längre promenader längre. Min lilla tant börjar bli gammal.

Nä om man ska försöka få i sig lite mat kanske. Man har ju inte direkt ätit som man ska under denna tiden. 

Ha de!

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar