fredag 11 februari 2011

Sängen

Ja inatt ska ja testa sängen. Har fått både cocilana samt bentapred utskrivet. Mest troligt vart de stavfel där ;) blir bara så matt på hur man måste gå på med vissa läkare. Jag kan mig sj och mina åkommor rätt bra faktiskt. Jag känner rätt tidigt när något är fel, sen om jag lyssnar är väl en annan femma :) är van att tyda alla de signaler som min stackars kropp sänder ut, allt för att hela tiden ligga minst ett steg före. Dock missar man ibland luriga signaler, men vem är perfekt?!
Tror min make saknat mig iaf, brukar annars satsa på soffan när han jobbar ;)
De retas friskt i hals/luftvägar men de gör så ont i kroppen så de går inte att hosta ordentligt, kanske är lika bra?! Värsta med detta är -2 på displayen :( de om nått är verkligen en stor påfrestning på psyket... Nåja.

Borde nog försöka somna en stund innan hostmed. rinner ur kroppen.

Ha de bäst!

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar