lördag 26 februari 2011

???

Har lite svårt att sova, mer än vanligt kanske man ska säga. Är nog otroligt känslig för "omslag". Jag förstår inte...hur tänker man, eller tänker man alls?! De borde man göra. Borde man inte veta bättre?! Besvikelse gissar jag är rätt ord för några. Ger inget medlidande, alla har vi val, ständiga val som vi ständigt få stå till svars för. Fattar man inte allvaret efter första?! Man simmar ut och når inte längre botten. Ingen orkar trampa vatten hela livet. Livet man har, värdesätter man inte sånt?! Allt man går miste om!
Är man rädd där man sitter i mörkret? Vad rör sig egentligen i huvudet?
Ångrar man det?
Tänker man stå till svar för sanningen, de man inte gjorde tidigare?!

Jag hoppas att vi kan lära av denna läxa och att allt inte är sant! Vilken förebild vill man egentligen vara för sitt/sina barn?! Heliga Maria tänkte jag satsa på :P

Nä nu ska jag gosa lite med Quattro, se om man somnar. Imorgon ska jag och "gosan" ut och åka lite hoj! Gissa om en fröken...och en fru...är taggade :)

Va ut en sväng idag med alles själv, skönt att få egentid på det sättet. Händer ju aldrig. Dock tyckte inte smärtan i bröstet om de hela. Vet inte om det är spricka i revben eller muskel som fått sig en känga. Är de inte bättre till måndag så får man väl ringa. Det kan ju leda till värre saker eftersom man inte kan andas ordentligt. Som det är nu gör de ont hela tiden... Nåja det är nästa veckas bekymmer! Har inte tid för att ta de lugnt nu, vägrar göra mitt bonusbarn besviken! Allt för barnen vet ni :)

Måste ringa LP med, visste inte att hennes gubbe hade en mark & trädgårdsfirma i Gävle ;) undrar om man kan ringa nu?! Jag är ju ändå vaken haha. Nä de skulle kanske inte vara så poppis... Åh imorgon vet jag inte om det hinns med mellan allt. Suck. Söndag i värsta fall...många dagar... ja det är väl som det är.

Nä sluta tröka nu!

Ha de!

//JP

1 kommentar:

  1. Men vännen då...Har tänkt på dej flera gånger, önskar man kunde vara där och stötta dig. Du är ju så uppbokad jämt så det är svårt att ringa ibland oxå:).
    Se till och ta hand om dig och be om HJÄLP men behöver inte fixa allt själv, jag har bara en JP och henne är jag rädd om.
    Kram på dig vännen. Jag ska försöka ta hand om dig nästa gång du kommer ner...Tempel:))
    Hmm tror inte min gubbe har firma i Gävle men vem vet..hihi.

    SvaraRadera