måndag 14 februari 2011

Gäsp

Ja fy fn vad jag är trött. Undrar förresten om ja stängde av inspelningen?! Nåja man vill ju inte missa något under natten ;)
Känner mig rätt grinig idag. Men har en sådan fruktansvärd huvudvärk. Stundvis riktigt illamående och ögonen darrar. Illa!
Nåja, ska ju försöka sova nu...vilket lär gå bra. Ligger på shaktimattan med, skönt!!!
Annars?! En dag som jag retar upp mig på mycket, men fick blommor av min underbara make samt att vi köpt en leksak som vi får ta hem i veckan. Nu måste du komma upp LP ;) tänk att man ska måsta köpa sånna saker för att få se dig, inte lätt att sakna dig inte! :P

Nä lite megapol sen slå igenför idag.
Älskar dig M! Tack för att du finns vid min sida, tack även till mina andra nära och kära!

//JP

2 kommentarer:

  1. Hej vännen:)Måste ju testa att kommentera nu då:) Skönt att höra att man är saknad ibland, men du behöver inte köpa mig det vet du va;). Näe nu måste jag gå och torka matsalsbordet..hahaha. Fy faan va skoj. Kram på dig min allra älskade vän. /LP

    SvaraRadera
  2. Klart jag måste köpa dig! Jag har skaffat stor kåk så du får eget rum, har skaffat åkgräsklippare så det ska vara smidigt att hålla mattan i trim samt en 4-hjuling så jag kan locka dig ut i skogen :D Men du...du har ju inget matsalsbord?! Du kan få torka mitt ist *schyy* Kram till dig med min älskade vän!

    SvaraRadera