söndag 20 februari 2011

Ångest?!

Vet inte vad det är. Känner mig trött och ledsen. Kroppen gör ont både här och var och sinnet känner sig allmänt nedstämd. Kan inte direkt peka på vad det är. Kan det vara att vintern har tagit knäck på en nu?! Ja kanske, eller så har jag bara dalat ner i en av mins gropar. Det är ju en lång väg till toppen, även om jag kommit långt så kanske det är lika långt kvar?! Det vet man ju aldrig. Eller så är de helt enkelt nå annat som spökar. Förkylningen kanske. Hur som haver så kör man på som vanligt, världen kan inte stanna upp. Det dumma är väl egentligen att man har svårt att tillåta sig själv att vara nedstämd. Jag sätter väldigt sällan mig själv först. Tur att Moa är här nu så man får blockeras lite ;) äsch nu struntar vi i detta. Jag kommer igen!!

Helgen har gått så otroligt fort, troligen för att man var borta hela lördan. Men hade absolut trevligt. Ska bli skoj att åla igen i mars. Ska nog se till att vara i tid även då så man hinner komma in innan alla andra ska trängas.

Inte vart de nå plogning idag heller. Dammsugde huset och svabba lite snabbt innan ja hämta djur och unge. Klev upp 6:20 imorse ändå har man inte gjort mer nytta. Låg hela fm med ont i magen. Svårt att få tag på laktosfritt när man är iväg sådär... Rätt dåligt tycker jag...

Nä nu ska ja ta en hut med hostdämpande sen blir de gosa lite mer med Mosan. Mys söndag!!! :D

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar