torsdag 10 februari 2011

Dumskalle!

Jaha då börjar även torsdagen leda mitt sitt slut. Det är visserligen panik här på Leden men hoppas ja ska överleva utan cola till gubben kommer hem.

Annars då?! Jo för fan man hänger med. Stundvis med mycket tunga andningar och stundvis lättare. Rota rätt på lite högdoserade piller som vidgar luftrören. Fick dom sist de vart såhär. Dock tror ja bara att man kan ta dem en gång per dag, om inte annat så har ja inte så värst många. Kanske de ska få skriva ut fler åt mig?! Andas är ju trots allt ett nödvändigt ont.

Idag va de ridskolan som gällde, Moa va jätte duktig! Åh hästen hon fick är ju så otroligt fin.
Ja som många vet så har de ju trillat ner lite snö...och mer ska komma under kvällen natten!!! Hatar snö, men för att min älskade man inte ska behöva ta hyr mycket som helst imon så försökte jag hjälpa till. De va kanske inte så mycket, ca halva, men de blir iaf inte lika mycket och tungt imon?! För även om man är krasslig så måsta man ju hjälpa varandra. Moa hjälpte mig oxå...i någon minut ;) sen vart hon svettig?!

Skulle behöva köpa lite kattsand i helgen, fasen va katten pruttar! Nu får de gärna börja bli vår så han kan gå ut och pinka samt gödsla landet ;)

Imon är de äntligen fredag...! Behöver lite vila i helgen tror ja bestämt. Uppskattningsvis fick man två timmar sömn i natt. Gäller att tajma in sömnen mellan hosta och andnöd :/

Nä, dags att hamna på skroten, hade man vart en bil så hade man varit där nu :D

Usch måste plocka undan i köket med... Ja så får de bli!

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar