tisdag 10 juli 2012

Omtanke och respekt.

Idag hade vi Nikitas mormor och låtsas morfar på besök. Trevligt att få lite främmande, även om det kanske inte var för vår skull dom kom ;)
Tycker det är så otroligt kul att se att även låtsas morfar är så pass engagerad och glad att få träffa henne. Han visar minst lika mycket intresse som hennes mormor. Ja, det är underbart!

Nu sover snart Nikita och eftersom Moa skulle sova hos en kompis inatt så vart det kvalitetstid med min man :) det är inte alls dumt det heller.

Ja just, min farfar ringde innan med. Han erkände att han var inte så haj på datorer så eftersom han inte hittade svara-knappen på mitt mejl så fick han en anledning att ringa. Gubben är snart 80 bast och skickar både sms och skypar. Tycker då jag är bra gjort!
Snart får jag träffa honom igen med :D

Nu natta!

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar