torsdag 19 juli 2012

24 timmar???

Det känns verkligen som att tiden springer förbi! Hinner bara kliva upp så är det dags att göra kväller?! Vart tar tiden vägen egentligen?

Del ett av muren börjar bli klar och nog håller vi tummarna för ännu en leverans i år. Även om det finns att göra ändå...

Igår började vi kika lite hur vårt projekt för nästa år ska se ut. Som jag längtar!!! Det skulle verkligen, och kommer verkligen, att bli perfekt! Jag har tur som har denna fantastiska man. Som gör mina tankar till verklighet, i alla lägen!
Ja projektet var det... Jo det kommer förändra helheten på huset och välkomnar på ett mycket bättre sätt. Wieee. Även om jag inser att den kanske inte hinner bli helt klar under nästa år. Allt har ju en tendens till att kosta.

Idag skaffade vi en ny skottkärra med, den gamla hade verkligen gett upp! Så nu ska den bara monteras så får den påbörja sina mil. Undrar om de krävs en lugn inkörning ;)

Har även skaffat lite färg så jag kan få spruta vårt byrå-fynd. Undrar när man ska hinna det? Kanske Mattias vill ta en paus från det tunga i helgen och gosa lite med Nikita så kan jag damma ner mig lite :P

Nä nu är det strax mat och sen lite jordgubbspaj! Vilken lyx!!!

Ha de gott!

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar