fredag 27 juli 2012

Lack och hud

Strålande sol! Vilken härlig dag vi haft.
Började dagen med den sedvanliga promenaden och ja, nog är det skönt att snuttis vill åka/sova vagn. Min höft börjar sakta komma i form då man får så många promenader. Men nog saknar man Irma att dela dom med... Kan kanske vara lite som min älskade man sa. Att hon kände att hon kunde lämna mig nu. Nu när jag hade Nikita. Irma har hjälpt mig genom så otroligt mycket. Utan henne vet jag ärligt inte om jag stått på denna plats idag. Allt med sjukdom och elände...hon va den som fick mig att orka, den som alltid fanns där när ingen annan orkade. Åldern kom ikapp henne och ja, kanske kände hon sig redo nu när hon visste att mitt hjärta fångades upp av en ny individ. Men jag hade så gärna velat dela det med henne. <3

Ja, vart var vi?!

Jo! Rensade lite ogräs på fm och målade en byrå på em. Första gången jag sprut-målade. Va riktigt skoj! Sen kanske det inte blir helt perfekt men vad tusan det är ju första gången?! Blir det för illa får Mattias slipa om det och måla ist :P

Snart sover valpen och om ca 30 min är det väl tid för pärlan att sova med. Imorgon skulle det nog oxå bli solsken så då skulle dom nog cykla och bada. Sj går jag eller ev bilen :)

Nä, en frukt på det här så blir det nog bra!

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar