fredag 13 juli 2012

Fredag den 13e och en tand fattigare...

Jaha, fredag den 13...otur? Nä det vet jag inte om man vill dra det till.
Hade tid hos tandläkaren idag då min visdomstand sjöng på sista versen. Så jag bytte den mot en betalning och frågan är vem den stora vinnaren är... Fick det iaf till rabatterat pris :D
Nu när bedövningen släppt är det kanske inte helt smärtfritt men det är väl bra till imorgon får vi hoppas.

Nu på kvällen pusslade vi ihop Quattros kattklös, han tycks vara riktigt nöjd! :)

Just ja! Nu kom jag på ämnet jag egentligen hade tänkt skriva om. Nåja vi suger ett tag till på det och försöker formulera det till någorlunda läsbart stycke.

Tack Jenny för tidigare respons på mitt inlägg. Känns skönt att höra!!!

Nu är det soffmys med min make <3

Imorgon är det bilar för hela slanten!

Ha de.

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar