lördag 22 mars 2014

Separationsångest

Idag spenderades dagen i Stockholm tillsammans med min bästa vän J och hans flickvän. Vi armbågade oss runt på nordiska trädgårdar (mässa i Älvsjö). 
Köpte några lökar som vi hoppas kommer att trivas bra i vår mur. Ska bli så spännande att få börja plantera där. Men först "några" påsar jord. 
Några plantor ska beställas med. Kanske dags att sammanställa den biten med. 
De två minsta barnen lekte hos sin mormor medan den största fick göra något som hon gillar. BAKA! Tur Mattias mormor still going strong! 

Det var med stor ångest man lämnade Ludwig. Det känns inte helt okej ännu... Men det var välbehövligt! Efter två intensiva mammaår så ser jag fram emot att få spendera en helg i Sthlm. Tillsammans med min man och vänner. Äta och dricka gott, samt bara koppla av. 
Vem vet, kanske lite fönstershopping med. 
Missförstå mig rätt. Jag älskar min vardag! Men ibland...ibland behöver även jag en liten paus. 

Men nu behöver jag sömn...innan Luddeman vill gosa. 

Ha en fantastisk fortsättning på kvällen/natten. 

På återseende! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar