söndag 9 februari 2014

Ännu ett år har passerat.

Så har då vår älskade Nikita fyllt två år! Att säga att tiden rusar fram vore en underdrift. Tänk att det redan gått 24 månader sedan min dotter föddes?! Å tänk allt som skett under dessa 24 månader! På sin födelsedag la vi till ordet "optimistisk" i vokabuläret. Hon är verkligen duktig på att föra dialoger. Samt att förstå andra. Hyser stor sympati! Sympati, de vet jag vuxna som saknar...! 
Jag är så glad att de finns en stor släkt som vill vara med och dela dessa stunder med oss och barnen. Härligt att se!
Ja, så nu ska hon lära sig cykla. Tror faktiskt hon kommer få kläm på de ganska fort. Vi längtar till våren. Av många anledningar 😄
Nä, jag får återuppta detta en annan dag. Nu är mina ögonlock tunga. 

//JP





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar