fredag 24 januari 2014

Resa med småbarn

Nej, att säga sig vara en mästare med att resa med småbarn vore en enorm lögn. Jag brukar ju alltid vara den som överpackar när de bara vart jag och Mattias som åkt. Men samtidigt måste man ha allt! Ni vet...kläder, blöjor, välling, flaskor, droppar, leksaker, snuttis, kamera, frukt, laddare, mediciner, smink, iPad, hårborste osv osv... Suck! Man kan säkert banta ner men på vad?! Tror det är mer HUR det ska packas som jag behöver träna. Farfar hävdar att jag inom några år garanterat lärt mig. 
Resan lärde oss lite iaf. Vår dotter KAN vara extremt charmig trots saknaden av middagslur. Bilen vi äger ÄR för liten. Vi är ganska duktiga på att underhålla BÅDE varandra och barnen i bilen. 

Nä, efter en lång dag gör jag kväller. Lik en prinsessa på höga madrasser. Måtte man slippa ärtan! 

//JP


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar