lördag 12 oktober 2013

Korkad eller bara blond?!

Idag har det vart ett helt fantastiskt höstväder. Jag och barnen var ute i två timmar...medan Nikita lekte i sandlådan passade jag på att kratta löv... Eftersom jag har sådan fruktansvärt bra kropp för det! 
Bortsett att det gör ont i rygg/nacke och händer så tycker jag det kan vara ganska avkopplande. OM man bara slapp ta rätt på lövhögen! Det ska dock tilläggas att det är svårt att få något avkopplat när man har två småttingar med sig :) ger ändå mig själv en eloge för att just kunna kratta och leka/vakta kids samtidigt. 
Maken har monterat dörr till badrum så äntligen börjar man se att det faktiskt händer något. Kan inte med ord beskriva hur gärna man vill ha ett fungerande badrum! Tänk när de nya fönstret kommer?!Wiee!

Imorgon ska valpen hem och leka med sin mormor och mostrar. Så då ska jag ta de lugnt genom att städa i källaren :) 
Sen på måndag är man väl sängliggandes :D som rubriken lyder, korkad eller bara blond?! 

Trevlig lördag på er.

//JP 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar