lördag 19 mars 2011

Onödigt vetande

FAKTA

Smeknamn: Kärt barn har många namn, J duger.
Födelsedag: 19 maj
Bor: Hemma med maken
Arbete: kundtjänst/fru

FAVORIT…

Färg: svart, brun & beige
Plats: i bilen samt i skogen.
Drog: coca cola
Fordon: Ferrari ;)
Film: ajdå, Black Jack?!
Djur: Hund
Affär: New York(er)
Serie: desperata hemmafruar!
Café: Ofvandahls, Uppsala
Skor: Mina guldskor

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln: man är väl kvinna :)
Gnälla: jo det händer väl...
Skrika: Nopp
Sova: Ibland
Drömma mardrömmar: Alltid
Drömma sexdrömmar: Värre med det
Försöka vara annorlunda: Behöver ej försöka.
Klä dig i svart: Ja, rätt ofta.
Ha sex: Man är ju gift ;) Jo!
Hata folk: Nej, tar förmycket energi
Lita på folk: Har otroligt svårt för det.

NÄR…

Åt du senast: 10 min cirka
Läste du en bok senast: läste baksidan på en bok i veckan :P
Var du på konsert senast: December tror ja det var.
Köpte du något senast: 1 timme sedan cirka.
Kysste du någon senast: 7 tim kanske?!
Svor du senast: vafan, svär sällan
Sjöng du senast: påväg hem från affären
Klagade du senast: Nja, de vet jag inte.
Är det sommar: snart hoppas jag

VEM…

Saknar du: Farmor...
Rörde dig sist: Quattro
Kysste dig sist: Min make såklart!
Gjorde dig riktigt glad senast: Den äran ger jag nog oxå min man.
Fick du sms från senast: Tredje gången gillt, min man.

HAR DU…

För många vänner: vill jag inte påstå.
Tvångstankar: Ja några.
Någon annan psykisk sjukdom: Allt är relativt.
Färgat håret: Många gånger
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Ja, en i tungan
Egen dator: Delar med M & M ;)
Gjort bort dig rejält: Alltför ofta skulle jag tro
Bra självförtroende: Det är väl synd att påstå.
Kysst någon: Jo
Haft sex: Ja, faktiskt
Köpt kondomer: Jo det har hänt.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Tror inte jag gjort det än.
Varit kär: Jag ÄR kär!
Blivit kär i någon på nätet: Tolkningsfråga...
Dumpat någon: Jo det har man väl
Blivit dumpad: Japp
Velat vara otrogen: Öh nä?!

HUR….

Går du: Oftast framåt.
Fördriver du tiden: Städa eller prata i tele
Mycket pengar har du: Så jag överlever
Tjänar du pengar: Genom att jobba.
Ofta diskar du: Alltför sällan
Ofta städar du: Varje dag
Ofta träffar du din familj: Bortsett maken? Sällan
Mycket äter du: till magen säger stopp

ÄR DU..

Förstående: Försöker iaf.
Öppensinnad: nja, kunde vart bättre.
Arrogant: tror inte det
Osäker: Ibland
Blyg: Faktiskt, ja
Smart: Självklart
Sentimental: Bakom min fasad
Pratglad: haha nej inte alls :P


//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar