tisdag 29 mars 2011

I väntans tider

Ja man kan ju alltid passa på att blogga medan man väntar på att få hoppa i badet.
Pratade med en kompis nyss om kärlek. Tänk vilka bekymmer man sätter upp för sig själv?! För visst är det väl vi själva som skapar alla hinder?
Inte är det väl bara utseende och vänligheten som lockar till kärlek. Visst kan man känna åtrå för en person tack vare dennes intellektuella sida. En smart människa borde väl även den sända ut en signal som visar att de finns gener att hämta?! Om man nu ska tänka som djur. Alla är inte modeller utan insidan spelar en större roll, men å andra sidan är alla vackra i rätt betraktare. Men vilken kärleks expert man är :D mitt råd; följ ditt hjärta så kommer lyckan att finnas där. Tänk inte så mycket på vad andra tycker och tror!

Annars har de vart en minst sagt stressig dag. Dessa dagar önskar man verkligen att man kunde jobba heltid! Dock har man ju lite svårt att släppa jobbet när man åker hem, L menade på att jag skulle klara av att vara egen företagare. Jobbar iaf snudd på desamma tid i huvudet, dock är ja tveksam till vad kroppen skulle säga :/ behöver iof inte fråga den ;)
Tur att M skulle använda min jobbdator, då kan ja inte logga in där :) jag tycker verkligen om mitt jobb! Även om stressen är svår att hantera. Svårt att få allt, men försöka går ju alltid.

Nä nu kom "flickorna" dags att hoppa i plurret.

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar