tisdag 25 januari 2011

Trygghet

Jag känner absolut en stor trygghet i mitt liv. Klart att man inbland försöker stanna upp och känna vad man har. Man har givetvis fortfarande sina stunder där livets tyngder gör en påmind av hur situationen är, men att man då försöker se allt det underbara som oxå finns. Jag har en helt underbar bonusdotter som skänker mig otrolig glädje i livet, jag har en man som stöttar mig och älskar MIG för den jag är. En hund som alltid kommer att ha en plats i mitt hjärta, minnen av alla de stunder hon funnits vid min sida och hjälpt mig upp i livet. Samt en katt som, ja som tror sig vara min son. Djuren skänker mig ett lugn, ett inre lugn. Ja sen har vi även mina vänner som lyssnar och finns där i vått och torrt.
En underbar känsla som man måste stanna upp och ta in.

Nu vart de lite känsloladdat men så är det iaf.

Va på zumba idag och efteråt tog jag en tripp till h-hallen. Det är tur att man inte är en värdetransport, för snacka om att man går efter samma schema. Du kan nästan ställa klockan och möta mig på samma ställe varje vecka :)

Nä nu ska jag försöka få El Quattro att varva ner så vi kan försöka sova. Skulle tro att han somnar först.

Hade lite mer tankar på hjärtat med men de spar vi på till en annan dag.

NattI natt på er alla!

//JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar