torsdag 3 januari 2013

Resumé av 2012.

2012 skålades in med min make iklädda mjukisbyxor. Eftersom man var höggravid kändes det helt perfekt :)
Året började med att mitt fadderbarn Noah föddes. 13 dagar senare föddes min dotter. Denna härliga känsla! Kan nog knappt förstå det än idag. Kan då inte se mig mätt iaf!
I mars gick min trogna vän bort.... Hon är otroligt saknad!
Året fortsatte med lite födelsedagar och vidare med en semester med familj och P/R till Skåne.
Hösten gav oss en tripp till Ullared och sen var vintern här.
Tomtekväll mötte vi "honom". Med en armlängds avstånd tittade han inte ens på sin *pip*?! Minst sagt märkligt!
En begravning och flera dödsfall har även året ingett...
Julen firades med delar av släkten och en massa paket.
Året skålades ut med Persson/Rönngren och två sovande bebisar.

Ja, detta var minst sagt en resumé av året som gått. Året har bestått av glädje och tårar. Förväntansfulla går vi in i 2013 och väntar ivrigt vad detta år ska ge oss.

Möjligen har jag missat saker som kanske borde nämnts i denna resumé... Kommer jag på något så fyller jag väl på med det nedan :)

Önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Var rädd om varandra, man vet aldrig vad man missar annars!

//JP

(Eftersom vissa tydligen ansåg detta inlägg som stötande har det korrigerats. JAG står ändå fast vid min åsikt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar